torstai 26. lokakuuta 2017

VIIKONLOPUN KUULUMISET

Pahoittelut tästä jo aivan liian pitkään jatkuneesta hiljaiselosta täällä blogin puolella. En vaan jostain syystä oo saanu järkattyä näille blogi jutuille aikaa mun päivistä. Mulle ei oo vielä kunnolla kerennyt syntyä semmosta arkirytmiä asioiden suhteen ja on vaan huilannu kaikki maholliset vapaa-ajat ja tuntuu, että päivät vaan vilahtaa ohi, eikä mitään kerkeä tekemään. Tästä syystä tänne blogin puolelle ei oo myöskään nyt tullu pitkään aikaan (liian pitkään) minkäänlaista uutta sisältöä. Tästä eteenpäin aion kuitenkin varata mun kalenterista näille blogi jutuille ihan oman aikansa, ja piän huolen, että ne myös tulee tehtyä ja toteutettua. Mä tykkään tästä kirjottelusta kuitenkin sen verran paljon, että haluun tuottaa tänne säännöllisesti sisältöä ja mielellään vielä hyvänlaatuista sisältöä niin, että tekin siitä tykkäisitte. Nyt kuitenkin itse postauksen aiheeseen, eli viime viikonloppuun.


Perjantaina olin elämäni ensimmäistä kertaa I Love Me-messuilla ja halusin tulla jakamaan vähän tunnelmia ja fiiliksiä sieltä. Oltiin meidän luokan tyttöjen kesken kiertelemässä messuilla ja meillä oli super hauskaa. Itse messut oli tosi isot (näin ensikertalaisen silmin), ja kierreltävää ja tutkittavaa ois riittäny helposti useammallekin päivälle. Messualue oli jaettu erilaisiin teemoihin, joita oli esimerkiks terveys ja hyvinvointi, kauneus ja kosmetiikka, sekä muoti eli vaatteet ja asusteet. Lisäks siellä oli ammattilaispuoli, johon meilläkin ois ollut koulun kautta pääsy (tavalliset kuluttajat ei päässyt sille alueelle ollenkaan), mutta mä en kerennyt kiertää sitä puolta loppujen lopuks sit ollenkaan. Pisteiden ja kojujen kiertelyn lisäks käytiin kattomassa muotinäytöstä, syötiin ja maisteltiin vaikka mitä erilaisia terveysjuomia ja herkkuja sekä käveltiin jalkamme ihan puhki. Monella pisteellä oli jaossa erilaisia ilmaisnäytteitä ja niitä kertyikin lopulta ihan mukavasti matkaan. Ootan innolla, että pääsen testailemaan kaikkia näytteitä, varsinkin noita hiustenhoitotuotteita, sillä mun hiukset on tällä hetkellä ihan järkyttävän kuivat ja huonokuntoiset ja ne todellakin kaipaa nyt jotain tehohoitoja. Ilmaisnäytteiden lisäks ostin itelleni vielä Batisten kuivashampoota 3packin, koska se maksoi vaan 5€! Kaupoissa yks purkki maksaa n. 7€ vähän kaupasta riippuen ja nyt sain kolme putelia vaan viidellä eurolla. Lisäks jonottelin puolitoista tuntia Oletkaunis.fi:n pisteelle, että pääsin hipelöimään ja ostamaan Jeffree Starin meikkejä. Jonot Jeffreen meikkeihin oli koko päivän ihan hirveät, mutta oli se sen arvosta. Siltä pisteeltä mun mukaan tarttui pari huulimeikkiä, mutta niistä teen sit ihan oman postauksen myöhemmin, missä kerron niistä sit lisää. Messujen jälkeen meidän oli tarkoitus mennä vielä tyttöjen kanssa käymään Lintsillä valokarnevaaleissa, mutta siinä vaiheessa kun messuilta lähdettiin oltiin kaikki jo ihan väsyneitä ja ulkona oli hirveän kylmä, niin skipattiin se sit kokonaan.
Lauantaina en sit päässyt enää ollenkaan messuilemaan, koska olin töissä päivän ja sit illalla vietettiin mun hyvän ystävän kanssa tyttöjen iltaa. Katottiin leffaa, tehtiin ruokaa ja herkuteltiin, juteltiin myöhään yöhön ja meillä oli niin kivaa ♥ Jäin sinne yöks ja sunnuntaina tulin sit takas kotiin. Sunnuntai menikin sit ihan vaan lepäillessä ja rentoutuessa ja valmistautuessa uuteen viikkoon. Illalla tein pari kasvonaamiota ja kattelin vaan telkkaria.
Oli siis kaikinpuolin ihana syysloman lopetus viikonloppu. I Love Me-messuille oon ehdottomasti menossa vielä uudestaan, sillä multa jäi vielä niin paljon kaikkea siellä näkemättä ja kokeilematta. Ens vuonna sit taas. Mulla oli maanantaina vielä koulusta vapaata, mutta tiistaina sit koulu alkokin jo kasilta aamulla ja arki tuli rymisten vastaan. Ei sillä, että se haittais, koska koulussa on nimittäin ihan super kivaa ja oli ihana palata taas sinne näin loman jälkeen. Tuntuu, että koko syksy on vierähtäny ihan mahottoman nopeesti, vastahan meillä koulu alko ja nyt sit oli jo syysloma. Ei oo kun enää suunnilleen samanlainen pätkä eessä ja sit onkin jo joulu, mihin nää päivät oikein vierii.
Tämmönen oli mun syysloman vika viikonloppu ja seuraavalla kerralla höpöttelenkin teille täällä vähän toisenlaisesta jutusta, nimittäin mun kalenterista, eli stay tuned ;)

Till next time,

♥ Saara 

4 kommenttia:

  1. Hitsi mä olisin kans niiin halunnut noille messuille! En oo vielä ikinä ollut, mutta vaikuttaa tosi kivoilta :) Ehkä ens vuonna sit!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihan huippu messut, toivottavasti säkin pääset ens vuonna tsekkaan ne! :)

      Poista
  2. Todella kiva tää sun blogi :)

    https://tervetuloa-maailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista